LEVERING

Forsendelsen af varer sker med Post Danmark’s Track & Trace System. Du kan vælge at sende den ind til os. Du kan også vælge at leverer mobilen direkte hos os.

Du kan se den forventede leveringstid ud for hver enkelt vare. hvis du bestiller varer med forskellig leveringstid i samme ordre, vil ordren blive sendt i flere omgange uden ekstra omkostninger. når vi har afsendt din ordre, vil du typisk modtage den næste hverdag.

 

BETALING

Betalingen på webshoppen sker via kreditkortindbetalinger og netbank indbetalinger. –

– Udenlandske Master og Eurocards

– Dankort

– VISA

Der tages ikke gebyr ved betaling på phonerepublik.dk Ved betaling med kort, bliver beløbet først hævet fra din konto når ordren er afsendt. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. –

Ved BANKOVERFØRSEL skal pengene sendes til:

Nordea Bank

Reg nr. 2310

Konto nr. 0716936597

Husk at skrive dit ordre nummer i reference teksten.

 

ORDRER OG RETURNERINGER

Hvordan returnerer jeg varer? Phone Republik yder 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag, du modtager forsendelsen. (jf. købelovens bestemmelser) fortryder du købet, skal Phone Republik underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du modtog dine varer. du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den blev modtaget i. emballagen kan i nogle tilfælde betyde, at varens salgsværdi forringes, og dermed kan fortrydelsesretten ikke udnyttes. du skal selv afholde omkostninger, der er forbundet med at returnere varen til Phone Republik adresse. du bedes returnere varerne i original emballage sammen med et rma-nummer. få et rma-nummer ved at oprette en reklamationssag herunder:

 

REKLAMATION OG ANSVAR

Phone Republik yder 1 års reklamationsret til private og 1 år til erhvervs drivende på den reparerede del af telefonen (garanti på batteri 3 mnd). Opstår der følgefejl i telefonen som ikke har noget med den reparerede del at gøre vil reklamationen ikke dække. Phone Republik reparere kun den del som er synligt defekt eller andet usynligt som er aftalt på forhånd.

Hvis vi får indleveret en vandskade enhed kan Phone Republik ikke lave nogle garanti på at bundkortet eller andre dele ikke virker, På en vandskade telefon, giver vi kun garanti på de ting som vi har lavet på telefonen.

Hvis telefonen bliver indleveret slukket, har Phone Republik intet at gøre hvis tingene ikke virker, vi gå kun efter det kunden fortæller os.

Bortset fra Samsung smartphones mister alle andre Terminaler deres originale garanti når de repareres. Vi yder kun garanti på de udskiftede/reparerede dele.

Phone Republik er ikke ansvarlig for reparation for følgefejl, som resultat af fysisk overlast, væskeskade eller anden brugerfejl.

Phone Republik er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser eller bortkomst hos PostDanmark eller anden transportleverandør.

Phone Republik afprøver kun de funktioner, som telefonen er repareret for. Evt. andre fejl, som telefonen måtte være behæftet med, men som ikke er angivet ved indskrivningen, bliver ikke behandlet. Der tages derfor forbehold for sådanne skader uanset tidspunktet for disses opståen.

Phone Republik kan ikke garantere for den fortsatte funktionalitet eller følgefejl på reparation af væskeskader, uautoriseret indgreb og fysisk overlast.

Afvises et tilbud efter en undersøgelse, eller ønskes telefonen sendt retur uden reparation, og ved mislykket reparation (fejl på hoved print) bliver kunden faktureret 200 kr. i teknikergebyr.

Phone Republik beholder telefonen i tre uger efter ekspedition. Er telefonen ikke afhentet inden udløbet af dette tidsrum, forbeholder Phone Republik sig ret til, at skrotte enheden. Jf. §33 og §34 i købeloven.

Når en telefon afleveres personligt og et evt. tilbud ikke besvares indenfor 3 uger vil telefonen blive sendt retur med en regning på 200 kr. (Erhvervs partnere) eller lagt til skrotning (Private).

Venligst gem/back up selv dine data – Phone Republik kan ikke stilles til ansvar for tabt data.
Simkort og hukommelses kort må ikke indleveres til reparation. Sker dette alligevel kan Phone Republik ikke gøres ansvarlig for misbrug eller bortkommet simkort.

HVORDAN BESTILLER JEG EN REPARATION

Du kan bestille en reparation via vores webshop og sende din telefon ind til os, eller komme forbi i vores butik  og få den repareret, mens du venter. Bemærk Prisen i vores fysiske forretning kan afvige fra vores priser på internettet på den måde at den er billiger ved bestilling af reparation online.

HVORDAN SENDER JEG MIN TELEFON IND TIL JER

Procedure for indsendelse af telefon:

– Bestil reparationen online for at betale for den.

– Når ordren er fuldført, bedes du skrive dit ordrenummer uden på forsendelsen inden telefonen sendes til os.

– Efter modtagelse er der normalt en reparationstid på 1-2 hverdage. Vær dog opmærksom på at enkelte reservedele i visse tilfælde kan være udsolgte grundet stor efterspørgsel.

WALK-IN REPARATIONER

Befinder du dig i nærheden af vores butik, er du velkommen til at komme forbi hos os og få repareret din iPhone, iPad eller hvilken som helst anden smartphone, mens du venter. Vi laver ekspressreparationer på eget værksted, derfor kan vi levere den hurtigste og billigste service på markedet!
Reparationer tager oftest ikke mere end 30 minutter, men kontakt vores kundeservice nu og bestil en tid til reparation, så er du sikker på, at du undgår ventetid, og at vi har den reservedel du har brug for.

FORBEHOLD

Der tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl.

Priserne på produkterne kan variere fra uge til uge, da vi er afhængige af vores leverandørers priser